پیام به مناسبت عید قربان ؛ سالگرهء دکتور اناهیتا و مقاومت سیمین بارکزی
حبیبه افتخار حبیبه افتخار

 

بسم الله الرحمان الرحیم

خانواده و دوستان عزیزم !

قسمت الهی بود . به خاطر مشکلات صحت مجبور درین روزها هندوستان آمده و از شما دور شدم . خیلی دلم تنگ شد . آخر به فکرم رسید که من هم از نعمت های عصر امروز یک استفاده کنم.

از همین خاطر کوشش میکنم از راه مبلایل یا ایمیل و انترنیت عید بزرگ مسلمانان جهان را برایتان تبریک گفته و شما را نزدیک خودم و شریک دسترخوان خودم فکر نمایم .

همچنان اینجا خبر شدم که مادر اناهیتا راتبزاد به خیر هشتاد ساله شده اند . کاشکی میتوانستم از نزدیک زیارت شان کنم و هشتاد ساله گی این زن بزرگ قرن افغانستان را برایشان و خانواده شان تبریک بگویم .

تحفه هم لازم است و من تحفه ای از جان شیرین تر ندارم که برایشان تقدیم کنم . اول جان ناقابل مرا به حیث تحفه قبول فرمایند و باز یک جلد کتاب همسرم « گوهر اصیل آدمی » را که به تازه گی در هندوستان چاپ شده و درین کار او را فرزندان و عزیزان با درک و با درد و دانش بسیار مادر اناهیتا از هر لحاظ کمک کرده اند ؛ به حضور این زن بزرگ تاریخ افغانستان هدیه گویا تقدیم میدارم .

من از جانب شخص خود ؛ از همه این عزیزان نیک که یار همسر عزیزم شده و باری از شانه او را به شانه خود برداشته اند - تشکر قلبی نموده و تمام خوبی های دو عالم را برایشان آرزو میکنم .

همچنان جلد دیگر کتاب «گوهر اصیل آدمی» را از جانب شخص خودم برای زن شجاع و حق جوی و عدالت خواه محترمه سیمین بارکزی هدیه می کنم و عید مبارک قربان را برایشان که نزدیک بود ؛ قربانی عدالت شوند و برای خانواده و دوستان شان هدیه میکنم . امیدوارم همه بزرگوار ها احساس و هدیه و تبریکی مرا قبول و مقبول فرمایند .

آرزومند استم دوستانی کمک شوند که کتاب اهدایی ام به حضور مادر اناهیتا راتبزاد جنساً برسد و شاید بخت داشته باشم کتاب دیگررا خودم برای سیمین جان عزیز برسانم .

با احترام

حبیبه افتخار همسر محمد عالم افتخار


November 5th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها